FAQ
1. Chce coś kupić i szukam informacji
1.1 Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayNow.
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2-3 dni. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem trzech dni.
1.3 Skąd pochodzą produkty?
Paczki wysyłane są przez naszego Partnera w Polsce.
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 dni. Paczki wysyła nasz Partner z Polski.
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami: jarextrader@gmail.com
2.3 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
2.4 Minęły 3 dni od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
Maksymalny czas dostawy to 3 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami: jarextrader@gmail.com